Olet tässä:
 

Esileikin tavat ja kesto

Mitä siinä esileikissä oikein tehdään? Onko se sitä, että mies puristelee naista tisseistä ja imee niitä? Kuinka kauan sitä jatketaan? Puristellaanko sitten pyllyä?

Vastaus

Hei

Esileikissä voi tehdä monenlaisia asioita. Esileikissä voi esimerkiksi hyväillä kumppania käsillä tai suulla eri puolilta kehoa, kuten rinnoista, pyllystä tai sukuelimistä.

Esileikissä voi kokeilla erilaisia asioita. Kokeilemalla oppii, millainen kosketus tuntuu itsestä ja kumppanista hyvältä ja kiihottavalta.

Tärkeintä on, että esileikki tuntuu molemmista hyvältä. Mitään sellaista ei pidä tehdä, mikä ei tunnu molemmista oikealta ja hyvältä.

Esileikkiä voi tehdä sen aikaa, kun molemmat haluavat sitä.

Esileikki voi olla kiihottavaa. Se voi valmistaa mieltä ja kehoa yhdyntään.

Kun mies kiihottuu, hän voi saada erektion eli hänen penis voi nousta pystyyn.

Kun nainen kiihottuu, hänen rinnat turpoavat ja emätin kostuu sekä laajenee.

Esileikin jälkeen ei tarvitse olla yhdyntää. Moni nauttii pelkästä esileikistä.