Esinahan kireys erektiossa
Lääkäri veti esinahan lepotilassa terskan taakse ja laittoi myös sen takaisin terskan päälle. Hänen mukaansa kireyttä ei ole havaittavissa.
Miksi esinahka on sitten erektiossa vähän kireä? Onko niin, että minun peniksessä ei ole mitään vikaa? Voinko huoletta naida terska paljaana? Kuuluuko esinahan olla eri tuntuinen sitten, kun penis kovenee?
Vastaus
Hei
Voit olla huoletta. Peniksessäsi ei ole mitään vikaa.
Kun penis on erektiossa, se turpoaa eli kasvaa. Siksi esinahka tuntuu erektiossa kireämmältä.
Esinahan kuuluu siis tuntua kireämmältä erektiossa.