Olet tässä:
 

Esinahka ja kondomin laittaminen

Miksi mulla ei mene esinahka itsestään terskan päältä pois erektiossa?

Se pitää itse vetää taakse, kun kondomin laittaa.

Huolehdinko liikaa kondomin käytöstä?

Katson että esinahka on vedetty kunnolla terskan taakse. Eikö se ole tärkeää, että terska on täysin paljas ennen kondomin laittoa?

Vastaus

Hei

Jokaisen esinahka on omanlaisensa.

Kaikilla esinahka ei mene itsestään taakse erektiossa. Tämä johtuu yleensä siitä, että esinahka on hieman tiukka. Tämä on tavallista.

Esinahka kannattaa vetää terskan taakse ennen kondomin laittamista. Tästä ei kuitenkaan tarvitse olla huolissaan.