Olet tässä:
 

Esinahka ja lääkäri

Onkohan minun pippeli normaali?
En ole ympärileikattu. Minulla on esinahka.
Tuntuu hyvältä, kun koskettelen pippelin päätä ja siitä saan siemensyöksyn.
Pippeli kun on erektiossa, niin esinahka ei mene terskan taakse. Jos menee, niin se sattuu ja jää jumiin.

Levossa esinahka menee taakse ja pystyn pesemään.

Onko huolta? Pitäisi varmaan mennä lääkäriin?

Hävettää näyttää pippeliä lääkärille ja miten hän sen tutkii?
Koskeeko se minun pippeliä? Vai pitääkö se itse näyttää ja miten näyttää, kun erektiossa on se ongelma?
Vastaus
Hei
Pippelisi on varmastikin ihan normaali. Sinun ei tarvitse olla asiasta huolissasi.
On tavallista, että esinahka kiristää erektiossa.
Kerroit, että erektiossa esinahka jää jumiin ja sattuu.
Kannattaa käydä näyttämässä esinahka lääkärissä. Tätä ei tarvitse pelätä tai hävetä. Lääkäri on tottunut tutkimaan esinahkoja. Se on hänen työtään.
Lääkäri voi koskea pippeliäsi. Se kuuluu lääkärin työhön, eikä sitäkään tarvitse pelätä tai hävetä.
Yleensä esinahka löystyy itsekseen ajan kuluessa.
Mukavaa, että nautit kosketuksesta. Ja hyvä, että pystyt pesemään pippelisi.
Tsemppiä!

Vastaus