Halu käyttää vaippoja
Hei neuvoja!
Minulla on iso halu käyttää vaippoja. Ihan aikuisten teippivaippoja.
Olen tästä joillekin kertonut. Mutta kaikkien mielestä tämä on huono asia. En saisi käyttää vaippoja.
Olenko nyt sitten huono, jos käytän vaippoja.
Vastaus
Hei
Et ole huono, jos käytät vaippoja.
Jos et tarvitse vaippoja, en suosittele käyttämään niitä koko ajan.
Vaippojen käyttäminen jatkuvasti voi
- ärsyttää ihoa
- aiheuttaa tulehduksia
- haitata virtsarakon toimintaa.
Voit käyttää vaippoja silloin tällöin, jos itse haluat.