Haluaisin käyttää vaippoja
Asuntolassa jotkut asukkaat käyttävät vaippoja ja minäkin haluaisin joskus vaippoja. Haluaisin joskus omaan huoneeseen muutaman aikuisten vaipan, jotta voisin laittaa ne itse päälle kun haluan. Haluaisin maata sängyssä vaipat jalassa ja leikkiä vauvaa. Tutti olisi suussa ja nalle kainalossa. En uskalla kuitenkaan puhua asiasta ohjaajille koska he taatusti suuttuvat kun haluaisin vaipat, vaikka en niitä tarvitse. Joidenkin niitä on pakko käyttää ja ohjaajat joutuvat ne vaihtamaan. Minä vaihtaisin omat vaipat itse.
Vastaus:
Sinulla on omassa huoneessasi oikeus tehdä mitä haluat, niin kauan kuin siitä ei ole haittaa itsellesi tai muille. Kukaan muu ei näe sinua vaipoissa, ja siksi siitä ei voi olla kenellekään haittaa. Tutti ja nalle eivät myöskään haittaa ketään. Haluatko leikkiä vauvaa, koska se tuo sinulle turvallisen olon? Se on täysin ok. Siinä ei ole mitään hävettävää tai pahaa.
Moni aikuinen pitää vaippoja ja saa siitä seksuaalista mielihyvää. Uskallatko kertoa tämän ohjaajillesi? Tärkeintä on, että huolehdit omasta puhtaudestasi. Likainen vaippa pitää vaihtaa. Vaippa voi myös aiheuttaa iho-ongelmia, jos niitä pitää liian paljon. Kun muistat nämä asiat, ei asissa pitäisi olla mitään ongelmaa.