Homo asukas asuntolassa
Sain tietää, että asuntolassa missä asun on yksi miesasukas homoseksuaalinen. Minäkin olen mies, mutta en homo. Minä pelkään sitä toista miestä.
Mitä jos hän tulee ja lähentelee minua tai joskus yöllä kun nukun ja yöhoitaja ei näe, niin hän tulee raiskaamaan minut? Miten hänet saisi muuttamaan täältä pois?
Hän sanoo, että hän seurustelee miehen kanssa ja on tälle uskollinen. Eikä hän muutenkaan lähentelisi tai raiskaisi muita miehiä. Minusta hän valehtelee.
Hoitajien mielestä on väärin, että sanon sille miehelle usein, että minua ei saa lähennellä, eikä raiskata tai minä hakkaan hänet.
Vastaus:
Hei
Onpa kurjaa, että sinulla on noin voimakas pelko homoseksuaalisuutta kohtaan.
Homous ei tee kenestäkään seksuaalisesti holtitonta eikä väkivaltaista.
Ei ole oikein, että uhkailet asuinkaveriasi väkivallalla. Hän ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa.
Pitäisikö sinun jutella pelostasi jonkun kanssa? Puhuminen voi auttaa ja pelkosi pienenentyä.