Housuvaippoja käyttävä
Mistä pystyisi tutustumaan samanikäiseen tyttöön, joka käytäisi myös housuvaippoja? Olen 39-vuotias sinkkumies. Haluaisin tytön, joka pitäisi yhdessä vaippoja. Minulla on virtsarakko vaiva. Haluaisin löytää ihanan tytön, jolla oisi housuvaippat.
Vastaus:
En tiedä, missä voisit löytää housuvaippoja käyttäviä naisia. Minkä vuoksi haluat, että myös naisella on vaipat? Ajatteletko, että vain toinen vaippoja käyttävä hyväksyy sinut ja housuvaippasi?
Pissaongelmat hävettävät monia. Niistä ei yleensä puhuta. Kuitenkin monella aikuisella on pissan karkailua. Pissa lirahtaa pöksyihin silloin, kun ei tahdo. Esimerkiksi, kun nauraa, yskii tai kyykistyy.
Pissan karkailuun tarkoitettuja suojia käyttää moni sinun ikäisesi aikuinen. Aikuisten pissasuojat ovat yleensä melko huomaamattomia eivät siis isoja housuvaippoja. Uskon, että housuvaippasi ei ole este seurustelulle ja parisuhteelle, vaikka seurustelukumppanisi ei sellaista käyttäisikään.