Hyväileminen

Miten terskaa ja esinahkaa voi hyväillä ja muutenkin penistä?

Vastaus:

Jokainen mies koskettaa itseään omalla tavallaan. Miehet tykkäävät kosketella itseään eri kohdista.

Mies voi koskettaa itseään esimerkiksi niin, että hän liikuttaa kädellä peniksen esinahkaa edestakaisin. Myös peniksen päähän eli terskaan koskeminen voi tuntua hyvältä. Myös kivesten koskettelu ja hyväily voi tuntua mukavalta. Peräaukon aluetta voi myös hyväillä.

Saat itse päättää, miten itseäsi koskettelet. Tärkeintä on, että itsetyydytys tuntuu sinusta hyvälle.

Selvitä rauhassa, millainen koskettelu sinusta tuntuu hyvältä. Etsi rauhassa itsestäsi ne kohdat, mistä kiihotut.