Olet tässä:
 

Imettäminen ja muiden mielipiteet

Onko normaalia, että kaveri ehdotti, että voisi ottaa minulta suihin? Teinkö oikein, kun laskin housut alas ja annoin sen imeä loppuun asti, vaikka olen hetero?

Jos haluaa omaa munaa imettää kaverille, kannattaako asiaa hävetä ollenkaan? Saanko minä sitä tehdä ilman muiden mielipiteitä?

Vastaus

Hei

Tämä on normaalia. Teit ihan oikein, jos te molemmat halusitte imemistä.

Asiaa ei kannata hävetä. Saat tehdä näin ilman, että mietit muiden mielipiteitä. Tärkeintä on, että te itse tiedätte, mitä haluatte.

Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.