Olet tässä:
 

Itsetyydytys ja pippelin näyttäminen

Jäin kiinni äidille, kun tyydytin itseäni. Äiti näki minun pippelin täydessä erektiossa.

Hävettää, vaikka äitiä ei haittaa.

Äiti kysyi, että saisiko hän nähdä minun pippelin uudestaan. Teinköhän väärin, kun näytin pippelin äidille?

Otin housut alas ja näytin, kun pyydettiin. Ei ollut erektiossa.

Äiti katsoi minun pippeliä ja antoi kondomeja. Tekikö hän oikein?

Vastaus

Hei

En tiedä, miksi äitisi halusi nähdä pippelisi. Mutta mukavaa, että hän antoi sinulle kondomeja. Voit harjoitella niiden käyttöä.

Sinun ei tarvitse näyttää pippeliäsi äidillesi, jos et halua. Voit sanoa, ettet halua.