Olet tässä:
 

Itsetyydytys ja virtsarakkovaiva

Moikka!

Onko silloin terveellistä itsetyydyttää, jos on virtsarakkovaiva?

Minulla toimii alapää tosi hyvin. Saan tulemaan siemensyöksyn kunnolla. Minusta on ihanaa, minulla on vaipat käytössä yöllä. Käytän tuttia jatkuvasti nukkumaan mennessä. Ihana olla vauva.

Vastaus

Moikka!

Kiva kuulla, että nautit olostasi ja seksuaalisuudestasi.

Valitettavasti en osaa vastata kysymykseen virtsarakkovaivasta.

Voisitko varmistaa asian terveydenhoitajalta tai lääkäriltä?