Jotain eroa?
Mitä eroa pippelillä ja pimpillä on? Missä klitoris ja terska on? Onko orgasmeissa eroja ihmisten välillä?
Vastaus:
Terska on osa pippeliä eli miehen sukupuolielintä. Klitoris on pimpissä eli naisen sukupuolielimessä.
Lisää tietoa ja kuvia sukupuolielimistä on selkokielisessä kirjassa, jonka nimi on Kahden. Kirja kertoo rakkaudesta ja seksistä. Sen on kirjoittanut Pertti Rajala.
Orgasmi on seksuaalisen nautinnon huipentuma. Jokainen tuntee orgasmin omalla tavallaan. Orgasmi ei tunnu samalta joka kerta. Eli orgasmeissa on eroja ihmisten kesken.