Karvojen poisto kivuttomasti
Mikä on ihokarvojen poistoon kaikkein kivuttomin menetelmä? Niitä kun ei ihan partakoneellakaan viitsisi ruveta höyläämään.
Vastaus:
Hei
Ihokarvat voi poistaa kivuttomasti höylällä, joka on tarkoitettu ihokarvojen poistoon.
Ihokarvat kannattaa höylätä märältä iholta. Höyläämisen jälkeen iholle kannattaa levittää hajusteetonta ihovoidetta.
Ihokarvat voi poistaa kivuttomasti myös ladyshaverilla.
Ladyshaver toimii kuten partakone. Ladyshaverilla karvojen ajaminen on melko helppoa ja turvallista.
Alapään karvat kannattaa aina poistaa omalla laitteella. Toisen laitteesta voi tarttua bakteereja ja viruksia.