Kasvavatko kivespussit iän kuluessa?

Minusta vanhoilla miehillä on isommat kivespussit kuin nuorilla miehillä. Kasvavatko ne, kun mies vanhenee? Entä kasvavatko kivekset iän kuluessa?

Vastaus:

Täysimittaiset kivekset ovat noin 2 senttimetrin pituiset. Kivekset kasvavat täysmittaansa murrosiässä. Kivespussit eivät kasva vanhetessa, vaan pussien iho venyy ja löystyy. Se luo vakutelman niiden kasvamisesta.