Kaveri

Moikka.

Onko Kaveripiirissä ihmisiä, jotka pitää vaippoja. Haluaisin saada Kaveripiirin kautta kaverin itselleni.

Vastaus:

En osaa vastata siihen, käyttääkö joku kaveripiiriläisistä vaippoja.

Pian avataan uusi helppokäyttöinen Kohdataan-palvelu. Sielläkin voi etsiä kavereita. Kerromme heti, kun Kohdataan-palvelu on avattu.

Kaveri

Olen etsimässä kirjeenvaihtokaveria 27-35-vuotiasta tytöistä. Odotan mahdollisimman pian vastausta. Olen rehellinen poika ja harrastan uimista aika paljon. Olisi kiva saada pitkäaikainen tyttöystävä.

Vastaus:

Lähetit tämän ilmoituksen Verkko-Kertulle. Jos haluat saada kirjeenvaihtoilmoituksen Verneriin, lähetä se sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.