Kermaa pyllyvaossa
Voiko tyttöystävän pyllyvakoon pursottaa kermaa, ja nuolla sen sitten pois?
Vastaus
Hei
Kyllä voi, jos molemmat haluatte sitä.
Ulosteessa on bakteereja. Siksi pyllyvako kannattaa pestä hyvin vedellä ennen kerman nuolemista.
Voiko tyttöystävän pyllyvakoon pursottaa kermaa, ja nuolla sen sitten pois?
Vastaus
Hei
Kyllä voi, jos molemmat haluatte sitä.
Ulosteessa on bakteereja. Siksi pyllyvako kannattaa pestä hyvin vedellä ennen kerman nuolemista.