Kesällä ilman pikku housuja?

Voiko sinun mielestä kesällä olla ilman pikkuhousuja?

Minusta on lämpimällä ilmalla kiva olla niin sanotusti pimppi paljaana siten, että on vaan hame tai mekko päällä.

Ohjaajat ovat sanoneet, että pikkuhousut pitäisi olla jalassa. Minusta taas kuumalla ilmalla ei tarvitse pikkareita.

Vastaus:

Tähän on vaikea vastata.

Vaikka kukaan ei näe pikkareitasi, niiden käyttö on myös puhtauskysymys.

Märkä läntti hameen takapuolella pimpin kohdalla ei myöskään näytä hyvältä.

Toisaalta pimpille tekee hyvää tuulettua eli olla ilman alushousuja. Silloin käytetään sanaa ilmakylpy.

Mielestäni ilman alushousuja voi olla omassa asunnossa tai huoneessa.

Ilman alushousuja voi olla myös kesämökin kaltaisessa paikassa, jossa ei liiku paljon ihmisiä.

Itse laittaisin alushousut jalkaan yhteisissä ja yleisissä tiloissa, kuten asuinyksikön ruokailutilassa tai kaupungilla.