Kipua
Peniksessä tuntuu kipua kun seisoo. Miten saa lauettua helpoiten? Miksi terska muuttuu aivan märäksi ennen siemensyöksyä? Terska on ihanan pullea.
Vastaus:
Kun penis seisoo eli on erektiossa, siinä voi tuntua paineen tunnetta. Jotkut voivat sekoittaa tämän paineen tunteen kivun tunteeseen. Jos peniksessä on oikeaa kipua, ota yhteys lääkäriin.
Jokainen mies löytää itselleen sopivan tavan laueta eli tavan, jolla saa orgasmin tai siemensyöksyn. Löydät varmasti oman tavan tyydyttää itseäsi.
Ennen siemensyöksyä terskan reiästä tulee liukasteainetta. Se on samaa ainetta kuin sperma. Tästä johtuu, että terska tulee märäksi ennen varsinaista siemensyöksyä.