Kysymys itsetyydytyksestä
Saako mies itsetyydytää itseään, jos on virtsarakkovaiva? Hieroa varovasti omaa penistään? Voisin sanoa kikulia, kikkeliä, kyrpää, mulkkuaan? Minulla on ihana alapää, tykään siitä, kun se seisoo paksuna.
Vastaus:
Kyllä voi mies itsetyydyttää itseään, vaikka on virtsarakkovaiva. On todella hieno juttu, että pidät omasta sukuelimestäsi. Sanonta kuuluu, että rakkalla lapsella on monta nimeä.
Kysymys itsetyydytyksestä
Voiko masturboida niin, että heiluttelee kivespusseja niin, että siitin osuu vatsalle? Entä voiko masturboidessa käyttää kondomia? Tekisi mieli myös siistiä alapään karvoitusta, mutta kasvavatko karvat saman mittaisiksi?
Vastaus:
Voit masturboida eli tyydyttää itseäsi miten haluat. Tärkeintä on, että itse nautit siitä, mitä itsellesi teet. Jos haluat, voit käyttää myös kondomia.
Voit siistiä alapään karvoitusta. Käytä karvojen lyhentämiseen tai poistamiseen siihen tarkoitettuja tuotteita ja välineitä. Nämä tuotteet ja välineet ovat henkilökohtaisia eli käytä niitä vain itse. Karvoitus kasvaa samanlaiseksi kyllä uudelleen.
Kysymys itsetyydytyksestä
Kysyisin itsetyydytys asiasta, itselläni joskus toimii ja joskus ei?
Vastaus:
Itsetyydytys on normaalia ja siitä saa nauttia. On hyvä muistaa, että tyydyttää itseään omassa rauhassa eli kotona, silloin kuin muita ei ole paikalla. Näin ei tehdä sen takia, että itsetyydytys olisi salaista, vaan sen takia, että se on jokaisen oma ja henkilökohtainen asia.
Jokainen itse päättää kuinka usein haluaa nauttia itsestään. Halu itsetyydytykseen muuttuu kausittain. Joskus voi olla aika, että tykkää kosketella itseään usein ja joskus taas aika, jolloin seksuaaliset halut eivät ole pinnalla. Se on ihan normaalia.