Liukuvoide itsetyydytykseen
Haluaisin kysyä, mikä olisi paras liukuvoide miehille itsetyydykseen. Sellainen, joka olisi tarpeeksi liukas. Auttaisi kikkeliä laukeamaan kunnolla ja tulemaan spermaa riitävän paljon. Jatkuva seisokki on päällä. Jäykkänä tekee mieli hieroa omaa kikkeliä. Se tuntuu hyvältä.
Vastaus:
Liukuvoiteeksi käy kaupasta tai apteekista ostettu liukuvoide tai vaikka kotoa löytyvä öljy. Rypsiöljy, kookosöljy tai oliiviöljy sopivat liukuvoiteeksi.
Kaikki liukuvoiteet ovat liukkaita ja vaihtoehtoja on hyvin paljon.
Voit lukea itsetyydytyksestä tästä linkistä. Siellä kerrotaan myös liukuvoiteesta (www.seteke.fi).