Märät unet
Hei.
Voiko poika nähdä märkiä unia?
Vastaus:
Hei
Kyllä poika voi nähdä märkiä unia eli seksiin liittyviä unia.
Märät unet ovat yleisiä etenkin nuorilla.
Märän unen aikana poika, nuori tai mies voi kokea myös siemensyöksyn.
Hei.
Voiko poika nähdä märkiä unia?
Vastaus:
Hei
Kyllä poika voi nähdä märkiä unia eli seksiin liittyviä unia.
Märät unet ovat yleisiä etenkin nuorilla.
Märän unen aikana poika, nuori tai mies voi kokea myös siemensyöksyn.