Masturboinnin kuvaaminen

Hei

Voinko kuvata omaa masturbointia puhelimella. Ihan vain itse katselisin sitä.

Vastaus:

Tärkeintä on, että kuvat tai videot pysyvät vain sinun nähtävissäsi.

Jos kuvaat puhelimella, on riski, että muut näkevät kuvasi.

Puhelin katoaa helposti. Puhelimia myös varastetaan. Silloin joku muu saattaa nähdä kuvasi.

On myös riski, että jaat puhelimesta kuvia vahingossa muille. Saatat myös vahingossa tallentaa kuvia nettiin.

Jos kuvaat puhelimella arkaluontoisia asioita, siirrä kuvat puhelimesta turvalliseen paikkaan.

Esimerkiksi tietokoneella kuvia kannattaa säilyttää sellaisessa paikassa, ettei kukaan muu löydä niitä. Kuvat voi esimerkiksi suojata salasanalla.

Kuvia voi säilyttää myös esimerkiksi muistitikulla. Silloin pitää varmistaa, ettei muistitikku häviä. Muistitikku kannattaa säilyttää sellaisessa paikassa, jossa säilytät muitakin arvokkaita tavaroita.