Olet tässä:
 

Masturboinnin oppiminen

Hei

Miten tyttö oppii masturboimaan?

Vastaus

Hei

Masturbointi tarkoittaa itsensä tyydyttämistä.

Masturbointi on hyvä tapa tutustua omaan kehoon ja seksuaalisuuteen sekä nauttia niistä.

Masturbointiin ei ole yhtä oikeaa tapaa. Ihmiset nauttivat erilaista asioista ja jokainen masturboi omalla tavallaan.

Masturboimaan oppii, kun kokeilee itsensä koskettelua eli hyväilyä eri tavoin.

Itseään voi kosketella esimerkiksi rinnoista, reisien sisäpinnoilta ja sukuelimistä.

Sukuelimet ovat jalkojen välissä. Sukuelimissä voi kokeilla hieroa sormilla häpyhuulia, emättimen suuta ja klitorista. Sormia voi myös työntää emättimen sisälle.

Itseään voi kosketella myös suihkulla tai seksivälineiden avulla.

Kädet ja sukuelimet kannattaa pestä ennen ja jälkeen itsetyydytyksen. Myös seksivälineet pitää pestä käytön jälkeen.