Mikä minua vaivaa?
Usein aamulla ja päivällä minun tekee mieli seksiä ja haluaisin itsetyydyttää. Saatan olla seksuaalisesti kiihottunut. Sitten kuitenkin illalla, kun olisi sopiva hetki itsetyydykselle, ei teekään mieli seksiä. En kiihotu, eikä tee mieli itsetyydyttää.
Mikä minua vaivaa, kun silloin, kun en voi itsetyydyttää, niin haluaisin tehdä sitä? Ja silloin, kun voisin tehdä sitä, niin ei teekään mieli.
Vastaus:
Hei
Itsetyydytys ei ole suoritus. Itsetyydytys vaatii rauhallisen tilanteen sekä sopivan mielen ja kehon tilan.
Voi olla, ettet kiihotu iltaisin siksi, että olet väsynyt.
Voisitko järjestää itsellesi rauhallisen aamun tai illan?
Varmista että saat olla rauhassa.
Pimennä valoja, laita soimaan musiikkia, ole alasti tai miten itsestäsi hyvältä tuntuu. Helli ja hyväile itseäsi.
Etsi kehosta paikkoja, joissa kosketus tuntuu hyvältä. Koskettele itseäsi erilaisilla voimakkuuksilla ja erilaisilla otteilla.
Tavoittele mielihyvää ja hyvää oloa. Tärkeintä ei ole laukeaminen.