Mikä on seksi?
Seksi on toimintaa, joka tuntuu hyvälle. Seksistä saa seksuaalista mielihyvää ja nautintoa. Seksiä voi harrastaa yksin tai jonkun toisen kanssa. Seksin harrastamista yksin kutsutaan itsetyydytykseksi. Seksiin voi kuulua ajatuksia eli fantasioita, koskettelua, suutelua tai rakastelua.
Seksin kuuluu olla mukavaa ja sen tulee tuntua hyvälle. Jokainen itse päättää haluaako harrastaa seksiä vai ei. Seksin ei kuulu olla ahdistavaa tai pelottavaa. Ketään ei siis saa pakottaa tai painostaa seksiin.