Miksi miehet haluavat vain seksiä?

Moi

Minua huolettaa yksi asia. Miksi kaikki miehet ovat halunneet harrastaa seksiä minun kanssani, eikä mitään muuta?

Olen kolmesti joutunut menemään kihloihin ja kaikki entiset poikaystäväni harrastivat minun kanssa seksiä, eikä se ollut kivaa.

Vastaus

Hei

Kurjaa, että sinulla on huonoja kokemuksia miehistä.

Ennen parisuhteeseen alkamista kannattaa pohtia, mitä haluaa suhteelta.

  • Mitkä asiat ovat sinulle parisuhteessa tärkeitä?
  • Mitä haluat kumppanisi kanssa tehdä?

Usein parisuhteen alussa käydään treffeillä. Treffeillä jutellaan ja tutustutaan.

Treffeillä voi kertoa, mitä haluaa parisuhteelta. Voi kertoa, millaisia asioita haluaa tehdä yhdessä.

Jos et halua seksiä, kerro se kumppanillesi.

Parisuhteessa on tärkeää kuunnella ja kunnioittaa toisen tunteita.

Sinä olet elämäsi tärkein ihminen. Olet arvokas. Ansaitset hyvää kohtelua ja arvostusta myös miessuhteissa!