Miksi penis jäykistyy?
Miksi minulla koko ajan penis jäykistyy housussa? Housut pullistuu alapään kohdalta ja mun on pakko ottaa penis esille ja ruveta itsetyydyttämään.
Vastaus:
Sinun peniksesi toimii normaalisti, jos se jäykistyy. Peniksen jäykistymistä sanotaan erektioksi. Erektio alkaa usein siitä, kun ajattelee tai näkee eroottisia asioita ja kiihottuu. Erektio voi tulla myös tahattomasti eli mies ei voi asialle itse mitään.
Kun sinun peniksesi jäykistyy, on ihan oikein, että tyydytät itseäsi. Muista harrastaa itsetyydytystä omassa rauhassa ja yksin. Muista huolehtia myös puhtaudesta eli pese penis aina itsetyydytyksen jälkeen.
Itsetyydystystä ei saa harrastaa julkisella paikalla, kuten kaupassa, koulussa tai kadulla. Jos peniksesi jäykistyy, kun olet julkisella paikalla, yritä peittää se esimerkiksi istumalla paikallasi ja pitämällä kädet suojana. Voit mennä myös esimerkiksi vessaan ja odottaa, että penis laskeutuu.