Mistä saa aikuisten vaippoja

Haluaisin tietää, mistä saisin salaa ostettua aikuisten vaippoja. Olisi ihanaa pitää niitä yöllä. Yöllä on vaikea nousta ja juosta wc:hen.

Vastaus:

Aikuisten vaippoja voi ostaa kaupoista, apteekeista ja verkkokaupoista.

Aikuisena ihmisenä saat ostaa itsellesi vaippoja, jos haluat. Ei sinun tarvitse asiaa salata.

Mistä saa aikuisten vaippoja?

Minulla on vaippafetissi ja minä haluaisin käyttää aikuisten vaippoja. Mistä niitä saa mahdollisimman huomaamattomasti, niin että tuttuni eivät saa tietää? Olen melko lihava mies ja minun pitäisi saada aika isoja vaippoja.

Vastaus:

Kaupoista, apteekeista ja verkkokaupoista voit ostaa vaippoja, joita haluat. Voit katsoa lisätietoja esimerkiksi verkkosivustolta www.tena.fi kohdasta “miehet”.

Aikuisena ihmisenä saat ostaa itsellesi vaippoja, jos haluat. Voit myös käyttää niitä, miten itse haluat. Tämä asia ei kuulu tutuillesi.