Mitä naiseni tarkoitti
Naiseni sanoi haluavansa minun penistäni. Mitä hän tarkoitti sillä?
Vastaus:
Hei
Voisit kysyä naiseltasi, mitä hän tarkoitti.
Ehkä hän tarkoitti, että haluaa seksiä kanssasi?
Kannattaa tosiaan kysyä suoraan naiseltasi.
Naiseni sanoi haluavansa minun penistäni. Mitä hän tarkoitti sillä?
Vastaus:
Hei
Voisit kysyä naiseltasi, mitä hän tarkoitti.
Ehkä hän tarkoitti, että haluaa seksiä kanssasi?
Kannattaa tosiaan kysyä suoraan naiseltasi.