Mitä tehdä, kun toinen ei osaa
Mitä tehdä, kun mies ei tiedä, mitä yhdynnässä täytyy tehdä.
Saanko naisena etsiä ei-kehitysvammaista miestä yhdyntään?
Vastaus:
Yhdyntä on yhteispeliä, jota opetellaan yhdessä.
Kerro kumppanillesi haluistasi ja toiveistasi. Voit kertoa tai näyttää, mitä kumppani voi yhdynnässä tehdä.
Seksikumppanuuden kehittymiselle pitää antaa aikaa.
Mielihyvän lisäksi seksiin kuuluu opettelemista, epäonnistumisia ja turhautumista.
Kehitysvammaisuus ei ole este kumppanin etsinnälle. Kaikilla ihmisillä on samat seksuaalioikeudet.