Mitä yhdynnässä tapahtuu?

Mitä mies ja nainen tekevät yhdynnässä? Mitä siinä siis tapahtuu?

Vastaus:

Hei

Yhdynnässä mies työntää peniksen naisen emättimen sisään. Jotta se onnistuu, peniksen pitää seistä ja pimpin olla kostea.

Yleensä ennen yhdyntää on esileikkiä. Esileikissä esimerkiksi suudellaan ja hyväillään. Esileikki saa naisen pimpin kostumaan.

Usein kumppanit liikkuvat yhdynnässä toisiaan vasten niin, että penis liikkuu emättimessä sisään ja ulos.

Voit lukea yhdynnästä lisää Seksistä selkokielellä -sivustolta (seteke.fi)