Olet tässä:
 

Aikuisen miehen vaippojen käyttö

Moikka

Miksi aikuisesta miehestä voipi tulla pikkuvauva?

Virtsarakkovaiva, ei ole pidätyskykyä. Pissaa housuun joka päivä. Lottomärkä vaippa. Yöllä vauvojen tuttia. Vaipat käytössä jatkuvasti.

Vastaus

Moikka

Aikuisetkin miehet voivat käyttää vaippoja. Se on ihan ok!

Vaippojen käyttöön voi olla monta syytä. Esimerkiksi juuri virtsarakkovaivat, kuten kirjoitit.