Arka pippeli

Mulla oli esinahka kiinni terskassa siitä päältä päin. Olin monta kertaa yrittänyt vetää esinahkaa taakse päin. Toissa iltana vedin taas esinahkaa taakse. Vedin esinahkaa, ja se alkoi irrota terskasta. Se oli kiinni terskan pinnassa ikään kuin sellaisella liimalla, joka varovasti vetäen alkoi irrota. Se tuntui aika ikävältä. Välillä keskeytin sen ja huilasin. Lopulta sain esinahan kokonaan irti terskasta. Lopuksi se jo sattui. Se meni myös aika punaisen näköiseksi, mutta verta ei tullut. Terskan reunoilla oli valkoista eritettä, joka vähän haisi.

Terska on hyvin arka, jos kosketan sitä sormella. Mitä nyt pitäisi tehdä?

Vastaus

Hei

Käy näyttämässä pippeliä eli penistä mahdollisimman pian koulun terveydenhoitajalle tai lääkärille. Saat heiltä neuvoja pippelin hoitamiseen.