Esinahan hiertymä

Tarviiko olla huolissaan, kun esinahassa on pieni hiertymä?

Bepanthen-voidetta olen käyttänyt. Käsittääkseni nämä paranevat ajan kanssa itsestään, kun pitää taukoa runkkauksesta.

Voiko esinahkaa vetää tästä huolimatta, kun virtsat pyyhkii terskasta?

Vastaus

Hei

Ei tarvitse olla huolissaan.

Olet ihan oikeassa, että pienet hiertymät paranevat itsestään.

Pese penis ja hiertymä päivittäin vedellä. Voit laittaa hiertymään myös Bebanthenia, kuten olet tehnyt.

Esinahkaa voi vetää, kun pyyhkii virtsat.

Jos hiertymä kipeytyy, alkaa punoittaa tai kuumottaa kovasti, käy näyttämässä sitä terveydenhoitajalle tai lääkärille.