Esinahan tarkistus lääkärillä
Saako naislääkäri kokeilla 15-vuotiaan pojan esinahan liikkuvuutta?
Minulla on aika tiukka esinahka. Luulen, että sille pitäisi tehdä jotakin.
Täällä ei ole kuin yksi lääkäri, joka on nainen.
Miten naislääkäri suhtautuu, jos pippeli alkaa seisoa?
Vastaus
Hei
Kyllä naislääkäri saa tutkia 15-vuotiaan pojan esinahan liikkuvuutta.
Lääkärit ovat tottuneita siihen, että pippeli voi alkaa seistä tutkimuksen aikana. Se on tavallista. Sitä ei tarvitse hävetä.