Esinahkatalin peseminen
Voiko esinahkatalia pyyhkiä märällä vessapaperilla terskassa?
Ja haittaako, jos sitä jää terskaan, vaikka olen pessyt suihkussakin sitä?
Vastaus
Hei
Kyllä esinahkatalia voi pyyhkiä märällä vessapaperilla.
Ei ole vakavaa, jos esinahkatalia jää terskaan, vaikka olet pessyt sitä suihkussa.
Yritä kuitenkin pestä esinahkatali pois.
Penis kannattaa pestä kerran päivässä:
- Vedä esinahka mahdollisimman taakse.
- Huuhtele terskaa lämpimällä vedellä.
- Voit pestä talia pois myös kädellä.