Hieronta
Käyn hierojalla.
Viimeksi kun olin siellä, niin kikkelini koveni. Hävetti, enkä tiedä uskallanko mennä enää uudelleen. Pelkään, jos vaikka uudestaan kovenee ja spermat tuleekin, kun hän hieroo.
Vastaus
Hei
On ihan luonnollista, että penis jäykistyy hieronnassa.
Sinun ei tarvitse hävetä asiaa.
Jos penis alkaa jäykistyä, yritä miettiä jotain muuta. Voit myös pyytää hierojaa lopettamaan hieronnan vähäksi aikaa.
Jos et välitä jäykistymisestä, se menee todennäköisesti hetken päästä ohi.
Jos penis jäykistyy hierojalla joka kerta, voit myös kokeilla toista hierojaa.