Isompi penis

Hei

Haluaisin, että minulla olisi isompi penis. Se on 13 cm, kun se on pystyssä. Haluaisin, että se on 20 cm.

Vastaus

Hei

Moni poika ja mies on huolissaan peniksen koosta.

Jokaisen penis on omanlaisensa. Peniksiä on erinäköisiä ja erikokoisia.

Peniksen koko vaikuttaa vain vähän peniksen toimintaan.

Penis kasvaa sellaiseksi kuin kasvaa. Peniksen kokoon ei voi itse vaikuttaa.

Jokainen penis on hyvä juuri sellaisena kuin on.