Olet tässä:
 

Kaksi märkää unta

Minulla oli kaksi märkää unta samana yönä. Mistä se voi johtua?

Miksi heti siemensyöksyn tulon jälkeen nukuttaa tosi voimakkaasti?

Aamupuolella yötä tuli toinen siemensyöksy, ja taas nukahdin sikeästi.

Olen 17-vuotias. Voiko näitä märkiä unia olla vielä yli kaksikymppisenä?

Vastaus

Hei

Märkä uni tarkoittaa sitä, että poika tai mies saa siemensyöksyn nukkuessaan.

Märkien unien määrä vaihtelee.

Siemensyöksy voi rentouttaa. Siksi sen jälkeen voi nukuttaa voimakkaasti.

Märät ovat yleisiä nuorilla, mutta myös aikuiset voivat nähdä märkiä unia. Eli märkiä unia voi olla yli kaksikymppisenä.