Nänni
Mikä on näni?
Vastaus
Hei
Tarkoitatko, mikä on nänni?
Nänni on pyöreä alue keskellä rintaa. Nänni on väriltään tummempi kuin muu rinta.
Nännit ovat herkkiä kosketukselle. Niiden koskettelu voi tuottaa myös seksuaalista nautintoa.
Mikä on näni?
Vastaus
Hei
Tarkoitatko, mikä on nänni?
Nänni on pyöreä alue keskellä rintaa. Nänni on väriltään tummempi kuin muu rinta.
Nännit ovat herkkiä kosketukselle. Niiden koskettelu voi tuottaa myös seksuaalista nautintoa.