Paljon märkiä unia
Miksi minulla on märkiä unia monena yönä viikossa? Äiti on vihainen, kun housut kastuu ja tulee pyykkiä. Ihan kuin pissisin yöllä housuun.
Vastaus
Hei
Märät unet ovat unia, joiden aikana nukkuja kiihottuu seksuaalisesti.
Märkien unien aikana voi saada siemensyöksyn. Silloin peniksestä valuu ulos siemennestettä eli spermaa. Siemensyöksy tuntuu yleensä hyvälle.
Yöllinen siemensyöksy voi tuntua myös hämmentävältä. Märät unet ja yölliset siemensyöksyt ovat kuitenkin tavallisia, eikä niitä tarvitse säikähtää tai hävetä.
Kurjaa, jos äitisi on vihainen märistä unista. Et voi niille itse mitään, eikä niissä ole mitään väärää.