Peniksen mitta
Onko 17 cm pitkä penis harvinaisen iso? Minulla penis kasvaa erektiossa niin pitkäksi.
Vastaus
Hei
Jokaisen penis on omanlaisensa ja hyvä juuri sellaisena kuin on.
Miehet ja pojat mittaavat peniksen pituutta eri tavoin. Moni myös liioittelee, kun kertoo oman peniksen pituuden. Tämän takia peniksien pituuksia ei kannata vertailla.
Peniksen pituus vaikuttaa vain vähän pippelin toimintaan. Peniksen pituudella ei siis ole niin väliä.