Penis erektiossa
Mistä johtuu, että penis menee erektioon yöllä eikä päivällä?
Mulle on käynyt 2 kertaa lyhyessä ajassa niin. Otin Sildenafilin tai en.
Mä olen huomannut, että jos penis menee liian kovaksi, niin esinahka on tosi vaikea saada taakse.
Vastaus
Hei
Sildenafil on lääke, joka hoitaa erektiohäiriötä.
Lääkettä saa käyttää vain lääkärin määräämän ohjeen mukaan.
Toivotko erektiota päivällä esimerkiksi itsetyydytykseen tai seksiin kumppanin kanssa?
Erektio ei onnistu pelkällä lääkkeellä. Myös mielen pitää olla kiihottunut.
Esimerkiksi jännittäminen tai huoli erektiosta voivat vaikeuttaa erektion saamista.
Joskus esinahka on tiukka erektiossa, mutta se ei useinkaan haittaa seksiä tai nautintoa.
Jos esinahka tuntuu liian tiukalta tai sen taakse vetäminen sattuu, ota yhteyttä lääkäriin. Lääkäri tarkistaa esinahan.