Peseytyminen
Onko terska ja peräaukko hyvä pestä aina pesun yhteydessä.
Vastaus
Hei
Kyllä terska ja peräaukko on hyvä pestä pesun yhteydessä.
Pelkkä vesipesu riittää. Saippuaa tai pesunestettä ei kannata käyttää. Ne kuivattavat ihoa.
Onko terska ja peräaukko hyvä pestä aina pesun yhteydessä.
Vastaus
Hei
Kyllä terska ja peräaukko on hyvä pestä pesun yhteydessä.
Pelkkä vesipesu riittää. Saippuaa tai pesunestettä ei kannata käyttää. Ne kuivattavat ihoa.