Pippelin kasvu

Voiko 15-vuotiaan pippeli vielä kasvaa? Minulla se on 15 cm pitkä erektiossa. Onko se jo normaalia pitempi?

Vastaus

Hei

Kyllä 15-vuotiaan pojan pippeli eli penis yleensä vielä kasvaa. Penis kasvaa usein noin 20-vuotiaaksi asti.

Jokainen penis on omanlaisensa. Peniksen pituus, paksuus ja muoto vaihtelevat paljon. Myös peniksen asento erektiossa vaihtelee.

Pojat ja miehet mittaavat peniksen eri tavoin. Tämänkään takia peniksen pituutta ei kannata vertailla.

Jokainen penis on hyvä juuri sellaisena kuin on. Peniksen koko vaikuttaa vain vähän siihen, miten penis toimii.