Pippelin pesu
Kuinka useasti täytyy pippeli pestä?
Vaipat, vauva pisut housuun. Märkä vaippa pöksyssä.
Vastaus
Moikka
Pippeli kannattaa pestä joka päivä vedellä.
Pippeli kannattaa pestä myös aina, kun vaippa vaihdetaan.
Kuinka useasti täytyy pippeli pestä?
Vaipat, vauva pisut housuun. Märkä vaippa pöksyssä.
Vastaus
Moikka
Pippeli kannattaa pestä joka päivä vedellä.
Pippeli kannattaa pestä myös aina, kun vaippa vaihdetaan.