Poikien ongelmat
Mitä ongelmia pojalla voi olla pippelissä? Ainakin seisokissa? Tuleminen liian herkkä? Mitä tarkoittaa, jos pojalla on tiukka? Voiko niistä jutella koulun terkkarin kanssa?
Vastaus
Hei
Pojilla siemensyöksy tulee usein herkästi. Tähän voi vaikuttaa esimerkiksi jännittäminen.
Pojan esinahka voi olla tiukka eli ahdas. Tästä ei yleensä ole haittaa. Yleensä esinahka löystyy viimeistään murrosiän aikana.
Voit kysyä ja jutella peniksen ongelmista koulun terveydenhoitajan kanssa.
Voit lukea ja katsoa kuvia peniksen toiminnasta Mitä seksi on oppaasta.
Voit lukea ja katsoa kuvia miehen kehosta myös Seteken sivuilla: Miehen keho (seteke.fi)