Seksimessut
Minkälaiset on seksimessut?
Vastaus
Hei
Seksimessut eli Sexhibition on tapahtuma. Seksimessuilla on seksialan ammattilaisten esityksiä ja kilpailuja. Tapahtumassa myydään myös seksivälineitä.
Seksimessujen ikäraja on 18 vuotta.
Minkälaiset on seksimessut?
Vastaus
Hei
Seksimessut eli Sexhibition on tapahtuma. Seksimessuilla on seksialan ammattilaisten esityksiä ja kilpailuja. Tapahtumassa myydään myös seksivälineitä.
Seksimessujen ikäraja on 18 vuotta.