Siemensyöksyjen hyödyt

Ovatko siemensyöksyt hyväksi miehen terveydelle? Kuinka usein niitä olisi hyvä saada?

Vastaus

Hei

Tutkimusten mukaan siemensyöksyistä voi olla hyötyä terveydelle.

Siemensyöksyt voivat esimerkiksi

  • parantaa mielialaa ja vähentää ahdistusta
  • reuntouttaa ja helpottaa nukahtamista
  • vähentää peniksen tulehduksia.

Jokainen ihminen on omanlaisensa. Siksi ei voi yleisesti sanoa, kuinka usein siemensyöksyjä olisi hyvä saada.

Eri ihmisille sopii siis eri määrä siemensyöksyjä.

Tärkeintä on kuunnella omia tunteita. Siemensyöksyistä ei tarvitse tai kannata ottaa paineita.